Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.
V oblasti produktového řešení bylo naším cílem zmapovat kvalitu projektu z technologického hlediska. Zabývali jsme se návštěvností webu, rozvržením jednotlivých grafických prvků z hlediska UX i běžícími a plánovanými produktovými úpravami. Součástí analýzy bylo i zhodnocení celkové situace v produktovém oddělení – zaměřili jsme se na personální otázky, komunikaci i workflow uvnitř oddělení. V neposlední řadě jsme provedli také analýzu PPC a facebookových kampaní.
V oblasti obsahu jsme se soustředili především na zhodnocení dosavadní koncepce magazínu, jeho tematického zaměření, kvality současných formátů a skladby publikovaných textů. Dalšími tématy bylo tematické i personální propojení mezi Forbes.cz a jeho mateřským magazínem Forbes, kvalita jednotlivých formátů, personální situace v redakci (včetně komunikace a workflow), prezentace obsahu na sociálních sítích nebo například spolupráce mezi redakcí a inzertním oddělením.
Třetí část analýzy byla věnována obchodu. Kromě personální situace v oddělení, komunikace i spolupráce s dalšími odděleními firmy jsme se věnovali především vývoji tržeb a nastavení inzertního plánu, analyzovali jsme spolupráci obchodního oddělení s agenturami, vyhodnocovali jsme úspěšnost a vhodnost obchodních formátů i plány výnosů a nákladů.
Výsledkem naší dvouměsíční práce byla více než stostránková analýza, která se velmi podrobně věnovala nejen shrnutí našich poznatků, ale také formulovala (a do časové osy a finančního rámce zasadila) doporučení pro všechny tři oblasti. Doporučení se mimo jiné týkala možností, jak navýšit návštěvnost a obchodní prostor, produktových úprav z hlediska UX, zkvalitnění obsahu, nastavení workflow v několika odděleních (včetně vzájemné spolupráce), vylepšení nabídky inzerce i zlepšení interní komunikace.
Součástí analýzy byl také odhad rozpočtu online projektu Forbes.cz, návrh vzorového publikačního plánu, který zahrnoval doporučené změny tematické skladby, a produktová mapa pro zbytek roku 2019, včetně výhledu na rok 2020.
Momentálně spolu s interním týmem Forbes.cz pracujeme na implementaci jednotlivých doporučení ve všech třech oblastech. Díky námi navrženým řešením a úpravám vzrostly vydavatelství meziročně tržby z online inzerce o 90 %. Pro vydavatelství MediaRey, SE jsme také připravili jedinečný redakční projekt Pařížská, který kromě obsahové stránky nabízí také unikátní obchodní prostor pro všechny důležité hráče z Pařížské ulice a jejího okolí. Aktuálně navrhujeme sadu dalších kroků pro rok 2021 a připravujeme nový projekt předplatitelského systému a nabídky prémiového obsahu.
Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.
Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.
Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.
Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.
Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.
Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.
Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.
Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.
Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.
Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.
Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.
Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.