zpět na úvod Simple Agency

Forbes.cz: Naše analýza přispěla k vylepšení projektu

Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.

Product strategySales strategy

Analýza obsahu

V oblasti produktového řešení bylo naším cílem zmapovat kvalitu projektu z technologického hlediska. Zabývali jsme se návštěvností webu, rozvržením jednotlivých grafických prvků z hlediska UX i běžícími a plánovanými produktovými úpravami. Součástí analýzy bylo i zhodnocení celkové situace v produktovém oddělení – zaměřili jsme se na personální otázky, komunikaci i workflow uvnitř oddělení. V neposlední řadě jsme provedli také analýzu PPC a facebookových kampaní.

Obsah i obchod pod lupou

V oblasti obsahu jsme se soustředili především na zhodnocení dosavadní koncepce magazínu, jeho tematického zaměření, kvality současných formátů a skladby publikovaných textů. Dalšími tématy bylo tematické i personální propojení mezi Forbes.cz a jeho mateřským magazínem Forbes, kvalita jednotlivých formátů, personální situace v redakci (včetně komunikace a workflow), prezentace obsahu na sociálních sítích nebo například spolupráce mezi redakcí a inzertním oddělením.

Třetí část analýzy byla věnována obchodu. Kromě personální situace v oddělení, komunikace i spolupráce s dalšími odděleními firmy jsme se věnovali především vývoji tržeb a nastavení inzertního plánu, analyzovali jsme spolupráci obchodního oddělení s agenturami, vyhodnocovali jsme úspěšnost a vhodnost obchodních formátů i plány výnosů a nákladů.

Výsledkem naší dvouměsíční práce byla více než stostránková analýza, která se velmi podrobně věnovala nejen shrnutí našich poznatků, ale také formulovala (a do časové osy a finančního rámce zasadila) doporučení pro všechny tři oblasti. Doporučení se mimo jiné týkala možností, jak navýšit návštěvnost a obchodní prostor, produktových úprav z hlediska UX, zkvalitnění obsahu, nastavení workflow v několika odděleních (včetně vzájemné spolupráce), vylepšení nabídky inzerce i zlepšení interní komunikace.

Součástí analýzy byl také odhad rozpočtu online projektu Forbes.cz, návrh vzorového publikačního plánu, který zahrnoval doporučené změny tematické skladby, a produktová mapa pro zbytek roku 2019, včetně výhledu na rok 2020.

Momentálně spolu s interním týmem Forbes.cz pracujeme na implementaci jednotlivých doporučení ve všech třech oblastech. Díky námi navrženým řešením a úpravám vzrostly vydavatelství meziročně tržby z online inzerce o 90 %. Pro vydavatelství MediaRey, SE jsme také připravili jedinečný redakční projekt Pařížská, který kromě obsahové stránky nabízí také unikátní obchodní prostor pro všechny důležité hráče z Pařížské ulice a jejího okolí. Aktuálně navrhujeme sadu dalších kroků pro rok 2021 a připravujeme nový projekt předplatitelského systému a nabídky prémiového obsahu.

Clever fit: Úspěšné uvedení legendárního fitness na český trh

Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.

ContentDesignSales strategySocial
Přečíst příběh

Alena Hilse Estetique: Jak dostat kosmetický salon do onlinu?

Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.

ContentDesignSocialStrategy
Přečíst příběh

Le Chaton: Vlastní online magazín

Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

Umbrella: Jak jsme firmu proměnili?

Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.

ContentDesignEventSocial
Přečíst příběh

Japsten: Stavíte krásné domy? Ukažte to!

Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.

ContentDesign
Přečíst příběh

Harmonia Vini: Jak představit novinky B2B klientům?

Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.

ContentDesign
Přečíst příběh

Haze: Komplexní řešení pro stavební firmu

Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Simplin: Designové studio v novém kabátě

Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Zdeněk Mahler: Osobní prezentace kouče a publicisty

Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

CannaBros: Od loga až k e-shopu s produkty obsahujícími CBD

Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Přeložto: Jak nechat „vyniknout“ překladatelskou agenturu?

Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.

Design
Přečíst příběh

Carpe Diem: Proměna zavedeného beauty salonu

Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.

Design
Přečíst příběh