zpět na úvod Simple Agency

Přeložto: Jak nechat „vyniknout“ překladatelskou agenturu?

Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.

Design

Majitelka agentury Monika Hradilová se v překladatelském byznysu úspěšně pohybuje už od roku 1993, přesto si vzhledem k dnešní turbulentní době přála významně posílit marketingovou komunikaci. Webové stránky její společnosti byly zastaralé a již dlouho neaktualizované, na sociálních sítích firma nekomunikovala a neměla ani žádnou jinou formu propagace.

Jak se odlišit?

Logickým prvním krokem byl návrh nového webu, který by potenciálním zákazníkům nabídl všechny potřebné informace a přesvědčil ho, že Přeložto je přesně tou společností, kterou hledá. Co se týče grafické podoby nového webu, s ohledem na omezenější rozpočet jsme se rozhodli pro customizované šablonové řešení. Náš tým připravil nové fotografie majitelky a nafotili jsme i různé katalogy, brožury či magazíny, které společnost překládá.

Důležitější než samotný design byl ale u nového webu obsah. Větších či menších překladatelských agentur totiž na našem trhu působí celá řada, přičemž jejich webové prezentace a nabídky jsou si velmi podobné. My jsme se rozhodli zdůraznit dvě zásadní konkurenční výhody agentury Přeložto. Tou první jsou dlouholeté zkušenosti s překlady a tlumočením v celé řadě technických oborů od automotivu až po polygrafii, zinkové žárování či strojírenství. Druhou výhodou je pak fakt, že tým Přeložto si umí poradit i s často velmi specifickými překlady či tlumočeními – ať už mluvíme například o překladech softwarů nebo o tlumočení pro společnosti podnikající v oborech, které jsou velmi nároční na znalost odborné terminologie (třeba firmy věnující se údržbě železničních tratí, transportu gumárenských sazí či provozu líhně kachňat).

Texty, které jsme použili na webových stránkách, tak demonstrují zkušenosti a profesionalitu týmu z Přeložto, popisují konkrétní typy překladů a tlumočení, kterým se věnují, a nabízejí také přehled významných klientů agentury. Právě na těchto přidaných hodnotách, které agentura svým zákazníkům nabízí, budeme stavět také strategii komunikace na sociálních sítích, která by měla být zaměřená právě na akvizici nových klientů.

Clever fit: Úspěšné uvedení legendárního fitness na český trh

Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.

ContentDesignSales strategySocial
Přečíst příběh

Alena Hilse Estetique: Jak dostat kosmetický salon do onlinu?

Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.

ContentDesignSocialStrategy
Přečíst příběh

Forbes.cz: Naše analýza přispěla k vylepšení projektu

Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.

Product strategySales strategy
Přečíst příběh

Le Chaton: Vlastní online magazín

Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

Umbrella: Jak jsme firmu proměnili?

Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.

ContentDesignEventSocial
Přečíst příběh

Japsten: Stavíte krásné domy? Ukažte to!

Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.

ContentDesign
Přečíst příběh

Harmonia Vini: Jak představit novinky B2B klientům?

Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.

ContentDesign
Přečíst příběh

Haze: Komplexní řešení pro stavební firmu

Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Simplin: Designové studio v novém kabátě

Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Zdeněk Mahler: Osobní prezentace kouče a publicisty

Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

CannaBros: Od loga až k e-shopu s produkty obsahujícími CBD

Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Carpe Diem: Proměna zavedeného beauty salonu

Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.

Design
Přečíst příběh