zpět na úvod Simple Agency

Haze: Komplexní řešení pro stavební firmu

Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.

ContentDesignSocial

Haze se na trhu pohybuje od roku 2007, přičemž po celou dobu své existence firma nezměnila logo ani firemní prezentaci. Proto jsme celou proměnu odstartovali návrhem nového loga, od něhož se následně odvinula vizuální koncepce pro web a offline tiskoviny.

Katalog i pro zahraniční trh

V druhém kroku jsme navrhli novou podobu firemního katalogu. Protože se Haze soustředí na výrobu a montáž stájových prvků, jakými jsou například boční a střešní ventilační systémy či rolovací vrata, zvolili jsme jako hlavní téma katalogu nedávné úspěšné realizace – stáje pro skot, jízdárny a další zemědělské objekty. Nové fotografie a texty popisující na konkrétních stavbách, co všechno firma umí, jsme pak doplnili komplexními informacemi o všech produktech Haze. Na nový katalog navázaly i nové produktové listy pro všechny výrobky firmy.

Nový směr online komunikace

Paralelně jsme začali měnit i online komunikaci společnosti. Spustili jsme kanál na Facebooku, na kterém pravidelně představujeme jak úspěšné realizace, tak produkty firmy, včetně technologických inovací, které postupně zavádí. Komunikace na sociálních sítích je propojená i s novým blogem na webových stránkách klienta, kde jednou měsíčně publikujeme článek o některém z témat spjatých s oborem zemědělských staveb. Momentálně pracujeme na proměně webových stránek firmy – klient si nepřál radikální změnu backgroundu, a tak upravujeme obsah webu na stávající platformě.

Clever fit: Úspěšné uvedení legendárního fitness na český trh

Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.

ContentDesignSales strategySocial
Přečíst příběh

Alena Hilse Estetique: Jak dostat kosmetický salon do onlinu?

Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.

ContentDesignSocialStrategy
Přečíst příběh

Forbes.cz: Naše analýza přispěla k vylepšení projektu

Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.

Product strategySales strategy
Přečíst příběh

Le Chaton: Vlastní online magazín

Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

Umbrella: Jak jsme firmu proměnili?

Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.

ContentDesignEventSocial
Přečíst příběh

Japsten: Stavíte krásné domy? Ukažte to!

Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.

ContentDesign
Přečíst příběh

Harmonia Vini: Jak představit novinky B2B klientům?

Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.

ContentDesign
Přečíst příběh

Simplin: Designové studio v novém kabátě

Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Zdeněk Mahler: Osobní prezentace kouče a publicisty

Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

CannaBros: Od loga až k e-shopu s produkty obsahujícími CBD

Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Přeložto: Jak nechat „vyniknout“ překladatelskou agenturu?

Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.

Design
Přečíst příběh

Carpe Diem: Proměna zavedeného beauty salonu

Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.

Design
Přečíst příběh