zpět na úvod Simple Agency

Umbrella: Jak jsme firmu proměnili?

Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.

ContentDesignEventSocial

Na základě analýzy fungování značky Umbrella Holiday jsme navrhli, aby se společnost rozdělila na dvě společnosti – pro stávající Umbrella Holiday jsme doporučili, aby svůj záběr kromě incomingu rozšířila i na oblast personalizovaného zážitkového cestování, a pronájem jachet jsme navrhli vyčlenit do nově vzniklé společnosti Umbrella Yacht. Pro všechny tři značky jsme pak vytvořili vlastní marketingové strategie tak, aby jejich zaměření a služby (a tudíž i následné marketingové aktivity) byly konzistentní a pro klienty lépe srozumitelné. Světlo online světa spatřily i čtyři nové weby společnosti Umbrella, a to umbrellamobility.comumbrellayacht.comumbrellaholiday.com a umbrellabuses.com.

Nové logo

Dalším logickým krokem byla změna loga, které jsme výrazně zmodernizovali. Každé ze tří společností jsme vytvořili nové webové stránky, které mají společné grafické prvky, čímž na první pohled signalizují příslušnost do rodiny Umbrella. Na webových stránkách Umbrella Yacht jsme následně spustili blog zaměřený na cestování a poznávání míst, na kterých se při toulkách na lodi mohou klienti zastavit, ale i na praktické informace a zajímavosti. Zajistili jsme vše od grafického návrhu přes obsah blogu až po jeho prezentaci na sociálních sítích.

Blog se zajímavými články

Články mají uživatelům kromě zajímavých a praktických informací poskytnout i čtenářský zážitek. Jsou v nich umístěny i prvky „call to action“, které nenásilným způsobem promují klientovy nabídky a aktuality. Obdobný koncept blogu jsme navrhli i pro Umbrella Holiday.

Tiskoviny a přesah do offline světa

Pro společnost Umbrella zajišťujeme i kompletní přípravu firemních tiskovin (od vizitek přes katalogy až po polepy autobusů či jachet) a e-mailový marketing. Máme na starosti kompletní aktivity firmy na sociálních sítích (Facebook a Instagram), včetně inzertních kampaní, a PPC kampaně. Jejich úspěšnost pravidelně vyhodnocujeme. Staráme se i o offline aktivity a eventy – přípravu propagačních materiálů (brožur, letáčků, videí, polepů), dle potřeb klienta zajišťujeme i účast na veletrzích a výstavách (vybavení stánků, personál, propagační materiály), teambuildingy a podobně.

V červnu 2019 jsme pro klienta zajišťovali i oslavu 15 let od vzniku společnosti Umbrella Coach & Buses a 5 let od zahájení spolupráce s německou společností FlixBus. Party, která zahrnovala několikahodinový kulturní program i luxusní catering, se konala v Empire Hall pražského Slovanského domu a pozváno bylo přes 300 hostů. Více informací o akci zde

Clever fit: Úspěšné uvedení legendárního fitness na český trh

Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.

ContentDesignSales strategySocial
Přečíst příběh

Alena Hilse Estetique: Jak dostat kosmetický salon do onlinu?

Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.

ContentDesignSocialStrategy
Přečíst příběh

Forbes.cz: Naše analýza přispěla k vylepšení projektu

Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.

Product strategySales strategy
Přečíst příběh

Le Chaton: Vlastní online magazín

Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

Japsten: Stavíte krásné domy? Ukažte to!

Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.

ContentDesign
Přečíst příběh

Harmonia Vini: Jak představit novinky B2B klientům?

Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.

ContentDesign
Přečíst příběh

Haze: Komplexní řešení pro stavební firmu

Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Simplin: Designové studio v novém kabátě

Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Zdeněk Mahler: Osobní prezentace kouče a publicisty

Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.

ContentDesignStrategy
Přečíst příběh

CannaBros: Od loga až k e-shopu s produkty obsahujícími CBD

Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.

ContentDesignSocial
Přečíst příběh

Přeložto: Jak nechat „vyniknout“ překladatelskou agenturu?

Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.

Design
Přečíst příběh

Carpe Diem: Proměna zavedeného beauty salonu

Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.

Design
Přečíst příběh