Provozujete kosmetický salon ve svém městě a chcete svůj byznys rozšířit a přenést do online prostoru? Přesně s takovým přáním se na náš obrátila klientka, která má zavedené kosmetické studio v Příbrami. Aby rozšířila své služby pro stávající zákaznice, a také našla cestu k novým klientům, rozhodla se vybudovat vlastní e-shop s kosmetikou, kterou ve svém salonu léta používá.
Nová webová prezentace měla představit stávající kamenný salon a jeho služby, ale zároveň nabídnout moderní e-shop s produkty značky Institut Esthederm. Abychom obchod odlišili od konkurenčních projektů, postavili jsme prezentaci značky Alena Hilse Estetique na osobě samotné majitelky, jejíž odbornost a letité zkušenosti jsou pro zákaznice zárukou kvality.
Dle přání klientky je webdesign čistý, moderní a jednoduchý, výraznějším prvkem jsou na homepage především fotografie majitelky salonu, které jsme pořídili společně se snímky interiérů kamenného salonu a některých produktů. Web na homepage nabízí jak prostor pro prezentaci aktuálních témat, které chce majitelka svým zákaznicím přiblížit (prvek Aktuální téma), tak sekci se zkušenostmi klientek, které přibližují účinnost jednotlivých produktů a řad značky Institut Eshederm.
Součástí webu je také stránka vysvětlující filozofii značky Institut Esthederm, nabídka kamenného salonu Alena Hilse Estetique a blogová část, která tvoří platformu pro odborné poradenství a prezentaci témat, které chce majitelka komunikovat. Pro samotný e-shop jsme mimo jiné vytvořili unikátní popisy všech produktů tak, aby originalita textů napomohla při SEO optimalizaci. Při stavbě webu jsme se postarali o vše, počínaje přípravou textů a focením, grafickým návrhem a technickým řešením webu, přes registraci domén a hosting až po implementaci platební brány, účetního systému či propojení s účty na Google Analytics a Facebooku.
Ve stejném vizuálním stylu jsme pak připravili grafické návrhy setu firemních tiskovin zahrnujícím vizitky, objednací kartičky, dárkové vouchery i lepicí pásku na balíky. V rámci komplexních služeb jsme klientce vytvořili také online marketingovou koncepci, která zahrnovala jak zhodnocení stávající situace na trhu, tak i návrhy strategie pro komunikaci na sociálních sítích a inzerci v sítích Facebooku i Googlu.
Největší fitness franšíza v Německu a jedna z nejrychleji rostoucích sítí fitcenter v Evropě má od podzimu 2021 zastoupení i v Česku. První studio se otevírá 1. 9. v pražském obchodním domě Kotva, druhé bude následovat v ostravském Foru Nová Karolina. Naše agentura zajišťuje pro české zastoupení značky clever fit kompletní marketingové služby.
Online verze magazínu Forbes prošla výrazným redesignem, a majitelé si po roce a půl přáli projekt vyhodnotit. Naše analýza vznikala během července a srpna 2019 a byla rozdělena do tří částí, které se týkaly produktu, obsahu a obchodu.
Společnost Le Chaton je úspěšná rodinná firma, která se již 15 let věnuje prodeji luxusního spodního prádla. Naši agenturu oslovila s návrhem, abychom jí vytvořili komunikační a marketingovou strategii pro další rozvoj společnosti a připravili na míru lifestylový magazín, který by byl určen jejím zákaznicím.
Společnost Umbrella, specialista na cestovní služby, potřebovala kompletní marketingovou strategii pro své dceřiné značky – Umbrella Holiday (pronájem jachet a incoming) a Umbrella Coach & Buses (pronájem autobusů). Naším úkolem bylo zhodnotit dosavadní směr, jakým se společnosti ubírají, a navrhnout pro každou z nich marketingovou strategii a plán pro budoucí rozvoj.
Stavební firma Japsten oslavila 20 let na trhu a při té příležitosti se rozhodla představit svou práci současným i budoucím zákazníkům ve zbrusu novém kabátě. Jejich webová stránka totiž už dávno neodpovídala pozici, kterou si společnost vybudovala. Navrhli jsme pro ni moderní webové stránky u nichž jsme největší důraz kladli na prezentaci úspěšných realizací.
Společnost Harmonia Vini je předním dodavatelem vín pro gastronomické podniky. Svůj sortiment v průběhu roku několikrát doplňuje o novinky a naším úkolem bylo vymyslet systém, jak informace o nových vínech v nabídce dostat k obchodním partnerům.
Společnost Haze se specializuje na výrobu a montáž technologických prvků v zemědělství. Našim úkolem bylo navrhnout jí komplexní marketingovou strategii, která by zahrnovala jak koncepci pro online svět, tak kompletní zajištění offline komunikace včetně firemních tiskovin.
Majitelka designového studia luxusních interiérů Daniela si zakládá na nadstandardní úrovni služeb. Připravili jsme pro ni kompletní webové stránky v novém designu a dodali obsah včetně textů, profesionálních fotografií i videí. Plníme její firemní Instagram.
Zdeněk Mahler je trenér, kouč a konzultant manažerských, obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností, který v oboru působí více než 25 let. Zároveň je to ale také vášnivý fotograf, publicista a spisovatel. Protože se ve své kariéře dostal do fáze, kdy chtěl dostat obě složky více do rovnováhy, obrátil se na nás s žádostí o navržení nového webu, který by tuto změnu jeho profesního směřování reflektoval.
Pro rodinnou firmu CannaBros, kterou tvoří dva bratři, jsme „postavili“ na míru moderní web s e-shopem a vytvořili jsme jim zcela novou firemní identitu značky. Pro CannaBros zajišťujeme také celou řadu dalších služeb od registrace ochranné známky až po grafické návrhy a tisk firemních tiskovin.
Překladatelská agentura Přeložto se na nás obrátila s požadavkem vystavět kompletní marketingovou strategii, jejímž cílem bude akvizice nových klientů. Prvním krokem bylo vytvoření obsahového a grafického návrhu nového webu, kterým by se Přeložto odlišilo od masy překladatelských společností na našem trhu. V dalších krocích pak půjde především o komunikaci na sociálních sítích.
Pražský kadeřnický a beauty salon si po letech úspěšné existence přál změnit image i vizuální prezentaci. Kromě úpravy loga a nové korporátní identity jsme pro něj připravili také nový web, navrhli a vytiskli firemní tiskoviny a společně pracujeme na komunikační strategii pro sociální sítě.